…and puppy dogs’ tails

Pragnienie akceptacji przez grupę u chłopców jest tak samo silne jak u dziewczynek, a wiara, że marka zwiększa popularność
nawet jeszcze większa: w niedawnym sondażu 75% chłopców powiedziało, że lubi nosić ubrania uznanych marek (wśród dziewcząt takiej odpowiedzi udzieliło 67%). )ednak w marketingu skierowanym do chłopców sama definicja cool jest odmienna. Chłopięce cool zawsze ma w sobie pewną ostrość, często jest podszyte humorem, czasami bezwzględne, zazwyczaj buntownicze – wyłudzenie kopii Grand Theft Auto III od matki, która nie zgodziłaby się na tę grę, gdyby znała jej treść, jest tego doskonałym przykładem. Dla wielu małych chłopców urok agresywności i bycia macho polega między innymi na tym, że owe cechy bulwersują kobiety, stąd też naciski grupy rówieśniczej, aby udawać silnych, sprytnych i nie dać się babom.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.
error: Content is protected !!